نسخه آخر و کامل Tap Flight : Beyond Tail برای موبایل+مود

گروه : بازی » شبیه سازی »  |  1466 بازدید

Tap Flight : Beyond Tail یک بازی اکشن و شبیه سازی جنگ هوایی می باشد که اخیرا توسط استودیو بازیسازی MAST Game تهیه و به صورت رایگان نیز در مارکت گوگل منتشر شده است.حال میتوانید این بازی را از سرورهای قدرتمند آسان اپلیکیشن به صورت مستقیم دریافت کنید.ارتش اسکادران خود را با مبارزه در دل آسمان و حمله هوایی آغاز کنید.شما باید در دل آسمان با شرایط آب و هوایی مختلف همچون برف – باران – آفتاب به دل آسمان بزنید و به سمت هواپیماهای جنگنده شلیک پرتاپ کنید و آنها را منهدم کنید.

ناوگان هوایی خود را با بودجه ای که به طور خودکار به دست آورده اید ارتقا دهید.از جنگنده جنگی WW1 تا WW2 جنگنده جت! (Spitfire / Bf109 / Fw190 / Me262 و …) میتوانید در بازی استفاده کنید.ماموریت های پیش روی خود را به طور کامل انجام دهید و پیروز نبرد آسمانی شوید.این بازی فوق العاده در مارکت گوگل تا به این لحظه بیش از 100 هزار بار دانلود شده و توانسته امتیاز 4.6 از 5.0 را به خود اختصاص دهد.پیشنهاد میکنیم برای همیشه این صفحه را دنبال کرده و جدیدترین نسخه را از سرورهای قدرتمند آسان اپلیکیشن دانلود نمایید.

تست شده با اجرای آفلاین بر روی سامسونگ A5 2017

ویژگی های بازی: ▶ ناوگان هوایی خود را با بودجه ای که به طور خودکار به دست آورده اید ارتقا دهید. – از جنگنده جنگی WW1 تا WW2 جنگنده جت! (Spitfire / Bf109 / Fw190 / Me262 و بیشتر)

▶ هواپیما دشمن را هدف گیری کنید

▶ برتری هوا را بیابید! – پایین آوردن اسکادران دشمن!

▶ مأموریت حمله هوایی را انجام دهید.

▶ دستاوردهای افسانه ای خود را به دشمن نشان دهید. – جوایز مدال و قرار دادن بر روی لباس خود برای به دست آوردن توانایی های خاص.

▶جنگ هوایی پویا! – مبارزه هوایی واقع بینانه را در هوای آفتابی، طوفان های برف و رعد و برق ها تماشا کنید!

آخرین تغییرات بازی:

رفع اشکالات جزئی



اسکرین شاتها
دانلود نسخه آخر ChronoBlade کرونو بلید - نبرد آنلاین اندروید

دانلود نسخه آخر ChronoBlade کرونو بلید - نبرد آنلاین اندروید

نسخه آخر و کامل Tap Flight : Beyond Tail برای موبایل+مود

نسخه آخر و کامل Tap Flight : Beyond Tail برای موبایل+مود

برچسب ها
دیدگاه کاربران
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.